
Ford Maverick 2024
Ford Maverick (Форд Маверік) - передньо- або повноприводний пікап класу «К4». Фейсліфтингова версія першого покоління моделі. Офіційна інформація про автомобіль була опублікована 31 липня 2024 року.
Ford Maverick у своєму оновленому вигляді став яскравим прикладом того, як сучасний автомобіль може поєднувати практичність і технологічну досконалість не втрачаючи при цьому характеру справжнього пікапа. Розроблений із урахуванням відгуків реальних користувачів, він поєднує паливну ефективність гібридної силової установки з можливостями повного приводу, що дозволяє легко перемикатися між міською експлуатацією та пригодами на природі.
Екстер'єр оновленого пікапа зазнав ретельного переосмислення - передній бампер, решітка радіатора та світлодіодна оптика отримали сучасніший вигляд, що одразу підкреслює індивідуальність моделі. Візуальні особливості залежать від комплектації: Maverick Tremor вирізняється темними деталями та підкресленою брутальністю, тоді як версія з пакетом Black Edition вражає глянцевими 19-дюймовими дисками та стильними акцентами. Кожен варіант має свою унікальну подачу, зберігаючи загальну динаміку силуету й впевнену поставу. У підсумку Maverick не просто справляє враження сучасного пікапа - він влучно поєднує стиль, функціональність і готовність до будь-яких «завдань».
Інтер'єр Ford Maverick демонструє ідеальний баланс між функціональністю та візуальною привабливістю, продовжуючи філософію універсальності, закладену в екстер'єрі. Усе тут продумано до дрібниць: кожна панель, кожен елемент оздоблення працює не лише на зручність, а й на створення приємного естетичного середовища. В новому поколінні моделі особливу увагу приділено деталям - варіанти оздоблення на кшталт Aspen Gray з вкрапленнями насиченого синього чи витончений Smoke Truffle з бронзовими акцентами додають інтер’єру характеру, не знижуючи його практичності.
Водночас ергономіка залишається на першому плані: сидіння забезпечують комфорт під час тривалих поїздок, а місця достатньо як на передньому, так і на задньому ряду. Тож, водій опиняється в інтуїтивно зрозумілому просторі, де все під рукою - центральне місце займає великий 13,2-дюймовий сенсорний екран, доповнений цифровою панеллю приладів, яка органічно вбудована в загальну архітектуру салону. Завдяки такому підходу салон Maverick перетворюється на комфортну та функціональну платформу, яка однаково зручна як для щоденної рутини, так і для пригод за містом.
Інновації, реалізовані у Ford Maverick - це не просто сукупність сучасних опцій, а цілісна цифрова екосистема, яка вдосконалює щоденну взаємодію з автомобілем і робить користування ним максимально інтуїтивним. У центрі цього оновлення - система SYNC 4 з підтримкою бездротових Apple CarPlay та Android Auto, яка замінила попередній 8-дюймовий дисплей на новий - найбільший у класі сенсорний екран, що забезпечує швидку реакцію, високу чіткість та легкий доступ до всіх функцій керування. А завдяки переходу на хмарну інфраструктуру в салоні більше не потрібно мати справу з дротами: дані оновлюються віддалено через вбудований модем 5G, що дозволяє підтримувати програмне забезпечення в актуальному стані без зайвих візитів до сервісного центру. Ця цифрова автономність доповнюється практичними рішеннями для водіїв, які мають справу з причепами - системи Pro Trailer Hitch Assist і Pro Trailer Backup Assist спрощують як процес зчеплення, так і маневрування, перетворюючи навіть новачків на впевнених користувачів. При щоденних поїздках у міських умовах на допомогу приходить нова 360-градусна камера, яка транслює панорамне зображення на центральний екран і суттєво спрощує паркування та маневри у тісних просторах.
Разом із цим Ford не залишив без уваги питання безпеки: навіть у базовій комплектації пікап отримує пакет Co-Pilot 360, що включає автоматичне екстрене гальмування, допомогу при утриманні в смузі, камеру заднього огляду та систему автоматичного перемикання світла фар. А в комплектаціях Lariat й Tremor цей набір доповнюється адаптивним круїз-контролем із функцією Stop&Go, системою утримання в центрі смуги та можливістю передбачення змін швидкісного режиму, що особливо відчутно у заторах і під час подорожей складними маршрутами.
Двигуни є наріжним каменем універсальності Ford Maverick, і саме завдяки їм модель впевнено охоплює потреби різних водіїв - від прихильників міської економії до тих, хто шукає тяговитий і динамічний транспорт. Основою лінійки виступає гібридна силова установка на базі 2.5-літрового бензинового двигуна в поєднанні з електромотором, що сумарно забезпечує 191 кінську силу та дозволяє досягати вражаючої економічності - витрата пального у міському циклі становить лише 5.6 літра на 100 кілометрів. Раніше доступна виключно у версії з переднім приводом, ця конфігурація у 2025 році отримала ще одне важливе оновлення - можливість повного приводу, що стало однією з найбільш очікуваних змін серед чинних та потенційних власників. Проте для тих, кому потрібна ще більша потужність та здатність до буксирування, Ford пропонує альтернативу у вигляді 2.0-літрового турбодвигуна EcoBoost із віддачею у 250 к.с., що у поєднанні з пакетом 4K Tow дозволяє тягнути причепи масою до 1 814 кг.
Джерело: Ford-Maverick.InfoCar.ua